Storydesign
Met een visuele identiteit onderscheidt uw bedrijf zich van andere bedrijven. Ze is het gezicht op de website, offertes, facturen en andere zakelijke communicatie. PastFuture maakt de visuele identiteit die precies bij uw bedrijf past.
De visuele identiteit van een bedrijf of organisatie omvat talloze concrete uitingen als huisstijl, logo, reclameposters, websites: in feite alles wat ontwerp vergt, valt onder visuele identiteit. De kleuren, de vormen en zelfs architectuur kunnen onderworpen zijn aan de regels van de specifieke, eigen visuele identiteit van een bedrijf.
VISUELE IDENTITEIT EN HUISSTIJL
Visuele identiteit is meer dan vorm. Ze is de zichtbare uiting van het verhaal van een onderneming, de corporate story. Tussen vorm en inhoud bestaat een belangrijke uitwisseling: de inhoud beïnvloedt de vorm evenzeer als de vorm de inhoud beïnvloedt. Het is een balans waar alleen goede ontwerpers mee om weten te gaan. Voor PastFuture is deze balans cruciaal voor iedere visuele identiteit die wij ‘maken’. Beter gezegd, ‘vinden’ wij een visuele identiteit. Ze wordt samengesteld uit eindeloos veel factoren die aanwezig zijn in een onderneming. PastFuture voegt daar het laatste ingrediënt aan toe: creativiteit.