Werkwijze
PastFuture gelooft in creatieve manieren om verhalen uit verleden en heden van ondernemingen of personen te gebruiken voor een nieuwe, organische positionering van een onderneming of zelfs een geheel nieuw bedrijf. Op een goed fundament bouw je nu eenmaal hoger; losse ideetjes vallen dan in vruchtbare aarde.
SAMENWERKING MET KLANTEN
Centraal in onze benadering staat de samenwerking met klanten. Zij vormen namelijk de voornaamste bron voor zowel bedrijfsgeschiedenis, corporate story, merk of identiteit. Wat wij doen is het helpen bij het vinden van de essentiële inhoudelijke en visuele elementen die een bedrijf of organisatie onderscheidend maken. Vanuit die elementen bouwen we samen met klanten aan een corporate story, merk, identiteit of bedrijfsgeschiedenis.
ONDERSCHEIDENDE CONTENT
PastFuture ademt inhoud, of met een Search Engine Optimalisation (SEO)-woord, content. Inhoud vonden wij al belangrijk, lang voordat internet- en marketinggoeroes erachter kwamen dat inhoud een onderscheidende kracht kan zijn op een miljarden internetpagina’s tellend web. Wij vinden dat eigenlijk een verkeerde insteek: wat een bedrijf of organisatie ook doet, inhoud en corporate story moeten voorop staan of in ieder geval aan de basis liggen van boodschappen die de wereld ingaan. Waarom? Omdat mensen houden van echte verhalen met echte mensen. Dat heeft niets met SEO te maken, maar alles met duizenden jaren evolutie.
BETERE RESULTATEN
Vanuit nauwe samenwerking met de klant ontstaat content die per definitie uniek en authentiek is, omdat zij voortkomt uit het bedrijf zelf. Met de producten die we samen maken (websites, corporate stories, jubileumboeken, advertenties) realiseren we de belofte: betere reputatie, gemotiveerde medewerkers en hogere bedrijfsresultaten.